Australie reisverslag 1 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Annabel Jongkind - WaarBenJij.nu Australie reisverslag 1 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Annabel Jongkind - WaarBenJij.nu

Australie reisverslag 1

Blijf op de hoogte en volg Annabel

12 Oktober 2015 | Australië, Cairns

Na 28 dagen is het toch wel eens tijd om iets te schrijven, jeetje wat gaat de tijd hard hier, de dagen vliegen voorbij. Dinsdag 15 september om 08.00 ging mijn wekker, today is the big day! Eenmaal afscheid genomen van iedereen was het echt tijd om te boarden, laatste knuffel en toen ik eenmaal naar de douane liep ging er echt van alles door mijn hoofd, wauw wat had ik hier lang naar uitgekeken, Heel onwerkelijk!

Na 10 lange uren in het vliegtuig te hebben gezeten was ik dan eindelijk gearriveerd in Bangkok. Hup hup het vliegtuig weer in want we hadden een uur vertraging. Na nog eens 7 uur was ik op Taipei en 's avonds laat de laatste 10 uur naar Sydney.

'S ochtends vroeg op donderdag om 11.00 kwam ik aan in Sydney.
Dezelfde dag zijn we nog langs het Opra house gegaan.

Oh en die jetlag! Verschikkelijk.

Zaterdag ben ik op Defqon 1 festival geweest, maandag naar de bluemountains en dinsdag zijn we gaan surfen en nog een dagje naar Bondi Beach.

Na 2 weken heb ik een ticket geboekt naar Melbourne. Great Ocean Road, kola's kangaroos en little pinguïns gezien, how cute!

Na 1 week Melbourne ben ik naar Cairns gevlogen, eindelijk lekker weer. In Carins ga ik met nog 2 anderen to the south! White sundays here we come!!

• 12 Oktober 2015 - 09:05

Bob & Karin Lodewijks:

Waaaaauw! Wat een gaaf avontuur & een stoere nicht!
    We zien je gave foto's voorbij komen, blijven doen!!

Enjoy!! Xxx